Veelgestelde vragen

Over PolderSoft

Vragen over PolderSoft.

PolderSoft-Leden kan gebruikt worden in alle situaties waar leden, abonnees, donateurs, werknemers en/of klanten geregistreerd moeten worden en bv. 1 of meerdere bijdragen moeten voldoen.

PolderSoft levert betaalbare software-producten die in veel situaties geschikt zijn. PolderSoft-Leden kent bijvoorbeeld 1 versie die zowel op een lokale PC alsook in een grote multiuser-omgeving geschikt is. Zo wordt de cloud-versie inmiddels op honderden lokaties gebruikt zonder extra installaties.

U kunt maximale ondersteuning verwachten. Wij vinden het leuk om met klanten in contact te staan en samen een stap verder te komen. We zijn mobiel bereikbaar en vrijwel altijd te vinden.

PolderSoft-Leden kent slechts 1 versie die zowel op een lokale PC’s alsook in grote multiuser-omgevingen gebruikt kan worden. Zo wordt de cloud-versie inmiddels op honderden lokaties gebruikt. Er zijn geen extra installaties of ondersteuning nodig.

PolderSoft is gestart in 2006.

Er zijn inmiddels ca. 250 klanten. Wij verwachten in 2016 gemiddeld 2 a 3 nieuwe klanten per week te mogen verwelkomen.

PolderSoft heeft klanten in allerlei branches, van kleine lokale clubs (bv. 80 leden) tot grote verzekeraars en consumenten-organisaties (bv. 25.000 leden).

Wij werken ieder vanuit eigen lokatie. Sommige met kantoor aan huis, een ander aan de keukentafel.

Het is erg flexibel omdat er veel ingesteld kan worden, bv. het menu, kolommen, velden en naamgeving van tabs en bepaalde velden. Etc.. etc..

Ja factureren en incasseren wordt vaak gebruikt. Zelfs als email-facturering.

Ja, betaalbestanden (dagafschriften) kunnen imported worden in PolderSoft. Deze worden dan automatisch gematched en verwerkt.

Er kunnen een onbeperkt aantal administraties aangemaakt worden. Bv. een oud-leden of een prospect-administratie. Ook wordt vaak een extra sponsor-administratie gevoerd met PolderSoft.

Door een CSV-bestand of een excel-bestand in te lezen kan een nieuwe administratie gevuld worden.

Tariefgroepen hoeven slechts 1 keer ingesteld te worden. Iedere periode worden deze automatisch gekopieerd van de vorige. Desgewenst kunnen dan de contributie-bedragen aangepast worden.

Op nagenoeg alle schermen is export mogelijk naar alle denkbare formaten zoals Excel, CSV, Word, PDF, JPG, XML etc..


Nieuwe update

Kies hier een vraag over updates.

Ja, de cloud-versie wordt updated door PolderSoft. U gebruikt dus altijd de laatste software-versie. Het is niet meer nodig om updates te downloaden en/of te installeren.

Nee, de huidige gegevens blijven intact wanneer u een update uitvoert. Een nieuwe PINcode is ook niet nodig


Probeerversie

Kies een vraag over het gebruik van de probeerversie.

Een probeerversie is onbeperkt geldig.

Ja, de cloudversie kan ook geprobeerd worden. Wij moeten dan de administratie vooraf instellen. Nem hiervoor aub even contact op.


Ondersteuning

Kies een vraag over de mogelijkheden omtrent ondersteuning.

Ja, ondersteuning op locatie is ook mogelijk alhoewel dit niet veel gedaan wordt omdat de software meestal zonder uitleg in gebruik genomen wordt.

Het tarief voor ondersteuning op lokatie is veelal € 60,- per dagdeel.

Ja, we hebben een kantoorruimte aan huis in Amersfoort voor ca. 6 a 8 personen.


IBAN / SEPA

Kies een vraag over het gebruik van IBAN / SEPA.

Ja, PolderSoft is vanaf 2013 volledig IBAN-proof. Bij invoer wordt de IBAN gecontroleerd op geldigheid.

Ja, er kunnen buitenlandse IBAN’s gebruikt worden, ook in de automatische incasso.


Overige

Als u een inhoudelijke vraag heeft waarop geen antwoord te vinden is.

Contact met onze helpdesk kan via email : support@poldersoft.nl, telefoon / sms : 06-40126460

Wij zijn vrijwel altijd mobiel bereikbaar. Email-berichten proberen we binnen een dagdeel te beantwoorden. Wacht niet te lang als u een vraag heeft.

Antonio is het gezicht van de helpdesk. Hij vindt het leuk om in contact te zijn met klanten en hun verder te helpen.