Veelgestelde vragen

Over PolderSoft

PolderSoft-Leden is geschikt voor alle situaties waarin u leden, abonnees, donateurs, werknemers en/of klanten moet registreren. Ook kunt u één of meerdere bijdragen per persoon vastleggen en beheren.

PolderSoft levert betaalbare, gebruiksvriendelijke software voor uiteenlopende situaties. Eén versie werkt zowel lokaal op een PC als in een grote multi-user omgeving.
De webversie draait inmiddels op honderden locaties, zonder extra installatiekosten.

Wij bieden maximale ondersteuning. We vinden het leuk om samen met klanten te sparren en oplossingen te bedenken. We zijn mobiel bereikbaar en beschikbaar.

Omdat er slechts één versie is die in alle situaties werkt, zijn extra installaties of dure ondersteuning niet nodig. Dit bespaart tijd en kosten.

PolderSoft is gestart in 2006.

We bedienen inmiddels meer dan 300 klanten. Gemiddeld komen er wekelijks 2 à 3 nieuwe klanten bij.

Onze klanten variëren van kleine lokale clubs (80 leden) tot grote verzekeraars en consumentenorganisaties (40.000 leden).

Wij werken locatie-onafhankelijk. Sommigen vanuit een thuiskantoor, anderen vanaf de keukentafel.

Zeer flexibel: menu’s, kolommen, velden en tabnamen zijn naar wens aan te passen. Hierdoor kan het systeem naadloos aansluiten op uw werkwijze.

Factureren en incasseren zijn standaardfuncties. Ook e-mailfacturatie is mogelijk.

Ja. Het systeem kan betaalbestanden (dagafschriften) automatisch inlezen, matchen en verwerken. Daarnaast is er een automatische bankkoppeling, hiermee leest het systeem de betalingen iedere nacht in en verwerkt deze.

Een onbeperkt aantal. Denk aan leden-, prospect- of sponsoradministraties.

Met een CSV- of Excelbestand kunt u een nieuwe administratie snel vullen.

Tariefgroepen worden éénmalig ingesteld. Per periode worden ze automatisch overgenomen en zijn bedragen eenvoudig aan te passen.

Bijna alle gegevens zijn te exporteren naar formaten als Excel, CSV, Word, PDF, JPG en XML.


Nieuwe update

Ja, de cloud-versie wordt ge-update door PolderSoft. U gebruikt dus altijd de laatste software-versie. Het is niet meer nodig om updates te downloaden en/of te installeren.

Nee, de huidige gegevens blijven intact wanneer u een update uitvoert. Een nieuwe PINcode is ook niet nodig


Probeerversie

Kies

Een probeerversie is onbeperkt geldig.


Ondersteuning

Kies een vraag over de mogelijkheden omtrent ondersteuning.

Ja, ondersteuning op locatie is ook mogelijk alhoewel dit niet veel gedaan wordt omdat de software meestal zonder uitleg in gebruik genomen wordt.

Het tarief voor ondersteuning op locatie is veelal € 60,- per dagdeel.


IBAN / SEPA

Kies een vraag over het gebruik van IBAN / SEPA.

Ja, PolderSoft is volledig IBAN-proof. Bij invoer wordt de IBAN gecontroleerd op geldigheid.

Ja, er kunnen buitenlandse IBAN’s gebruikt worden, ook in de automatische incasso.


Overige

Als u een inhoudelijke vraag heeft waarop geen antwoord te vinden is.

Contact met onze helpdesk kan via email : support@poldersoft.nl, telefoon / sms : 06-40126460

Wij zijn vrijwel altijd mobiel bereikbaar. Email-berichten proberen we binnen een dagdeel te beantwoorden. Wacht niet te lang als u een vraag heeft.

Antonio is het gezicht van de helpdesk. Hij vindt het leuk om in contact te zijn met klanten en hun verder te helpen.